Велосипед Merida ONE-FORTY 6000 [2023]
Нова, потрасающая карбонова платформа ONE-FORTY 6000 це величезний стрибок вперед в уявленні про те, чого може трейловый байк і чого від нього можна очікувати. Радикальна нова геометрія дозволить справлятися з важкими підйомами і найжорсткішими спусками, а нова система розмірів дозволить точно підібрати байк виходячи з потреб райдера. 29-дюймові колеса гармонійно поєднуються з новою підвіскою з кінематикою FAST, амортизатором Rock Shox і виделкою Marzocchi c ходом 150мм.
Новий ONE-FORTY це позамежний трейловый байк, створений для найскладніших трейлов в світі. Це вершина конструкторської думки в питанні сучасного трейлрайдинга, з супер-вертикальної підсідельної трубою 80° низькою рульовою трубою і кареткою, щоб долати самі технічні підйоми. У той же час довгий річ у всіх розмірах і збалансований кут рульової колонки 65 градусів означають багато можливостей для підкорення будь-якого спуску. З нашою новою системою розмірів, будь райдер може вибрати довгий або короткий річ незалежно від свого росту, а підвіска стає прогресивніший із збільшенням розміру рами, що буде корисно для важких або віддають перевагу жорсткий стиль райдерів. Ми зосередилися на зниження ваги байка і збільшення його швидкості, щоб він став більш ефективним. На всіх велосипедах встановлені подседельные штирі з великим діапазоном ходу, система проводки WIRE PORT практична різьбова каретка і відсік для зберігання інструменту, а карбонові рами додатково мають магнітні флягодержателі FidLock.
- Повністю карбонова рама з кінематикою підвіски FAST і розмірною сіткою AGILOMETER
- Радикально нова геометрія трейлового байка з 29-дюймовими колесами
- Компоненти підвіски Marzocchi і RockShox, 150 мм спереду, 143 мм ззаду
- Дроппер з ходом 230 мм і можливістю регулювання.
- 12-швидкісна трансмісія Shimano з широким діапазоном передач.
- Вбудоване сховище для інструментів і кріплення для фляги FidLock
Характеристики:
РАМА ONE-FORTY CF4 III 143mm suspension travel 29", material carbon, 29x2.5" max. wheelsize, 148x12mm axle standard, BSA bottom bracket standard
РОЗМІРИ РАМИ XShort, Short, Mid, Long, XLong
ВИЛКА Marzocchi Z1 Air, 150mm suspension travel, Tapered, 44mm fork offset, 29x2.6" max. wheelsize
РУЛЬОВА КОЛОНКА MERIDA 8151
ЗАДНІЙ АМОРТИЗАТОР Rock Shox Deluxe Select+ lockout
ПЕРЕДНЯ ВТУЛКА Shimano SLX 110x15mm width front hub, 32 spoke holes, Centerlock
ЗАДНЯ ВТУЛКА Shimano SLX 148x12mm width rear hub, 32 spoke holes, Centerlock
ОБОДА MERIDA EXPERT TR 29 мільйонами доларів inner width, material aluminium, Tubeless ready (tubeless tape valves and not included)
СПИЦІ Double Butted Black stainless
ПЕРЕДНЯ ПОКРИШКА Maxxis Minion DHF 29x2.5", fold, TR EXO 3C MaxxTera
ЗАДНЯ ПОКРИШКА Maxxis Dissector 29x2.4", fold, TR EXO+ MaxxTerra
ГАЛЬМА Shimano SLX M7120 4 piston
РОТОРИ Shimano RT64 203 mm
МАНЕТКИ Shimano SL -MT500-IL / Shimano XT Multi Release
ПЕРЕДНЯ МАНЕТКА Shimano SL -MT500-IL
ЗАДНЯ МАНЕТКА Shimano XT Multi Release
ЗАДНІЙ ПЕРЕМИКАЧ Shimano SLX M7100 Shadow+ SGS
ЛАНЦЮГ KMC X12
КАСЕТА Shimano SLX 10-51 teeth, 12 speed
КЕРМО MERIDA TEAM TR material aluminium, 780mm width, XS/S 18mm rise, M/L/XL 30mm rise
ГРІПСИ MERIDA EXPERT EC
ВИНОС КЕРМА MERIDA EXPERT eTRII material aluminium, diameter 35mm, 0° stem angle, 50 mm
СІДЛО MERIDA EXPERT SL V-mount, incl. MERIDA minitool
ПІДСІДЕЛЬНИЙ ШТИР MERIDA TEAM TR 34.9 mm diameter, 10mm setback, 30-230mm travel seatpost
КАРЕТКА BB, BSA 73mm– Ø30mm, Ext. Seal
ШАТУНИ Race Face Turbine 32 teeth, 170 mm-S, 175 mm-M up
ВАГА 15,25 кг weighed at frame size MID
Геометрія:
РОЗМІР РАМИ | XSHORT | SHORT | MID | LONG | XLONG |
РОЗМІРИ ПОКРИШОК | 29" | 29" | 29" | 29" | 29" |
ST ПІДСІДЕЛЬНА ТРУБА MM | 400 | 410 | 425 | 445 | 470 |
TT ВЕРХНЯ ТРУБА MM | 532 | 559 | 586 | 618 | 649 |
CS ДОВЖИНА ПІР'Я MM | 437.5 | 437.5 | 437.5 | 437.5 | 437.5 |
HTA КУТ РУЛЬОВОЇ КОЛОНКИ ГР | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 |
STA КУТ ПІДСІДЕЛЬНОЇ ТРУБИ ГР | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 |
BD ПРОВИС КАРЕТКИ MM | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 |
HT ВИСОТА РУЛЬОВОГО СТАКАНА MM | 95 | 95 | 95 | 105 | 120 |
FL ДОВЖИНА ВИДЕЛКИ MM | 557 | 557 | 557 | 557 | 557 |
R РІЧ MM | 426 | 453 | 480 | 509 | 535 |
S СКЛ MM | 607 | 607 | 607 | 616 | 629 |
WB КОЛІСНА БАЗА MM | 1177 | 1204 | 1232 | 1265 | 1298 |
SH СТЕНДОВЕР MM | 722 | 725 | 732 | 731 | 771 |
Технології:
X-TAPER HEADTUBE. Точність рульового управління життєво важлива для безпечного керування, і X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити точність. Використання верхніх підшипників 1 1/8" і нижніх 1 1/4" або 1 1/2" допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна їзда та обладнання можуть надавати на головну трубу, і при цьому не додає зайвої ваги. Це дозволяє легко встановлювати конічні вилки і забезпечує точність і впевненість рульового управління.
INTERNAL CABLE ROUTING. На більшості наших рам ми прокладаємо проводку тросів і шлангів через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі гнізда, чи ми використаємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT. Прокладка кабелів усередині рами захищає їх від зовнішніх впливів, надає чистий і акуратний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
NANO MATRIX CARBON - це особливий вид вуглецевого волокна, в якому в смолу, що зв'язує окремі вуглецеві волокна разом, додаються надзвичайно крихітні, нанорозмірні частинки. Вони працюють на молекулярному рівні, захищаючи їх від пошкоджень. Це настільки ефективно, що може збільшити міцність готового вуглецевого волокна на 40%, що дозволяє нам створювати більш міцні і легкі композитні рами, які в результаті дають більш швидкий і міцний велосипед.
AWS ANTI WRINKLE SYSTEM. Цей метод ми використовуємо для виробництва наших каркасів з вуглецевого волокна. Спочатку вуглецеве волокно, з якого виготовляється рама, укладається на спеціальні форми. Потім ми використовуємо надувну камеру, щоб притиснути шари на зовнішній стороні форми рами, забезпечуючи гладку і без складок внутрішню поверхню, усуваючи будь-які порожнечі між шарами карбону, які можуть стати причиною потенційних слабких місць, в результаті чого виходить більш міцна і легка рама.
NON-SLIP TIGHTENING. Ця система означає, що для затягування важливих болтів вам знадобиться тільки один інструмент TORX 30, що полегшує їх фіксацію під час руху по трасі
, а також прискорює і спрощує технічне обслуговування. Болти мають головку спеціальної форми на одному кінці, яка входить у відповідне поглиблення в рамі, запобігаючи обертання. Це означає, що в раму не вклеюється ніяка фурнітура, тому пошкоджену різьбу або болти можна легко замінити.
P-FLEX. Конструкція підвіски, в якій традиційний шарнір в пір'ї виключено на користь конструкції flexstay. При цьому використовується податливість матеріалу та особлива форма труб, що дозволяє верхньому і нижньому пір'ям розсуватися по мірі руху підвіски. Прибравши шарнір в пір'ї, ми економимо вага, знижуємо потреба в обслуговуванні і підвищуємо жорсткість конструкції рами.
WIRE PORT. MERIDA розробила кермові колонки, які дозволяють всім кабелях управління від керма входити в раму через кришку рульової, створюючи чистий і лаконічний вигляд, дозволяючи зробити більш легку, міцну і аеродинамічної конструкцію рами, ніж при використанні звичайних кабельних портів. Залежно від моделі, кабелі прокладаються повністю всередині через руль і винос або полуинтегрированно, коли кабелі входять у раму під виносом.
FAST KINEMATIC. Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay для мінімізації ваги і необхідності обслуговування. Кожен розмір рами має різну ступінь прогресії, причому моделі з більшою довжиною мають збільшений темп прогресії, щоб краще підходити для більш жорсткого катання та/або важких райдерів. Регульований фліп-чіп можна використовувати для установки коліс розміру 29 27.5/29, зберігаючи при цьому геометрію для стабільної керованості. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned kinematic: Швидко, тому що це так.
LONG FENDER. Точки кріплення додаткового подовженого крила для підвищення захисту в порівнянні зі стандартним коротким крилом. Повнорозмірне крило зменшує кількість бруду і водяних бризок з заднього колеса
, зберігаючи чистоту і сухість, а також продовжуючи термін служби підшипників і тросів. Завдяки болтовим кріпленням крило жорстко фіксується, що знижує рівень шуму і не пошкоджує лакофарбове покриття байка.
MSP MERIDA SERVICE POUCH. Легко знімається кришка над кареткою, використовувана на певних рамах з вуглецевого волокна, що забезпечує легкий доступ до всіх шлангах і кабелів, які проходять через нижню трубу в напрямку задньої частини велосипеда. Великий отвір значно полегшує обслуговування або заміну гальмівних шлангів і тросів перемикачів, прискорюючи процедури обслуговування. Відсік також можна використовувати для зберігання інструментів і необхідних дрібних деталей в нижній трубі велосипеда, якщо використовувати його разом з нашою упаковкою ESSENTIAL TOOL WRAP.